Thursday, June 2, 2011

hari ni saya belajar satu benda



rantai tangan..
hee.. kenapa pulak dah dengan rantai tangan?

walaupun nmpk simple mimple isu ni,
tp ttp xboleh dibuat main..










baca ni~

Perempuan itu memang tidak guna rantai kaki yang berloceng untuk dililitkan pada kakinya. Rantai ini apabila dipakai walaupun tersembunyi tetap bergemerincing dan menarik perhatian orang lain, lebih-lebih lagi lelaki JAHAT. Dia tahu sekiranya dia memakainya juga dia telah melanggar larangan Allah dalam ayat 31 surah An-Nur.
aku ambik dari sini =) terima kasih.. hehe~



td aku tanya ustazah, x boleh nk elak..
aku kena tau jugak yg..
RANTAI TANGAN BERLOCENG PUN SAMA JUGAK, X BOLEH PAKAI..

hehe.. jahil sikit aku ni bab2 mcm ni..
ini lah kebaikan ustaz dan ustazah..
boleh tanyeee.. tq ustazah.. =)

selamat tinggal oh loceng rantai tangan

sekian~


No comments: