Monday, November 14, 2011

tukar2 hadiah

assalamualaikum! :)

tadi sengaja pergi godek2 almari baju kurung. nak kira tengok banyak tak baju kurung aku dalam almari nun. tapi tak kira pun. lipat2 bagi kemas ja. hehe. tau apa aku jumpak? baju kurung songket warna peach keorenan :P sekali dengan tudung.

dalam banyak2 baju kurung, baju ni jugak yang nak masuk blog. special baju kurung ni. bukan sebab boyfriend bagi or what so ever. baju ni batchmate yang bagi. kami tukar2 hadiah. almaklumlah, tingkatan 5 kan tahun akhir kat sekolah tu. so bertukar2 lah hadiah. satu batch terlibat. cabut undi waktu tu ingat lagi, kat dewan makan. aku memang terkejut jugak la kena tukar2 dengan beliau. mana pernah sembang. =.=

tapi terpaksa la sembang, bincang. aku nak apa, dia nak apa. tujuan bincang, supaya berpuas hati. kang pilih ikut hati si pemberi, ada pulak yang tak kena dengan si penerima. tu pun sembang depan pintu kelas. fine bila fikir balik, apa la yang nak ditakutkan sangat sembang dengan beliau. nak tergelak pun ada. segan mungkin. :)

dulu aku teringin nak pakai songket. lagipun kalau beli kain, tahan lama. see! dah nak dekat 4 tahun baju songket tu, cantik lagi. hahah! beliau pulak nak mp3. tapi aku dah taktau apa cerita mp3 tu. gila takkan nak tanya. =.= semoga mp3 tu masih sihat sebagaimana sihatnya baju songket tu.

seronok dapat hadiah. itu sebenarnya motif wujud entri ni. seronok bila dapat hadiah. tak kira lah dari siapa pun sesuatu hadiah tu, pasti akan dikenang dan disimpan insyaAllah. :)

No comments: