Tuesday, October 4, 2011

tak mungkin kan.

pernah tak terdetik dekat hati anda, fikiran anda, teringin nak berseorangan. kalau boleh nak hidup sorang2 so tak payah fikir pasal orang sekeliling. yeahhh. aku ada! ingat aku bahagia sangat sekarang? tak payah nak fikir aku bahagia sangat pun boleh kan.

kadang2 aku rasa, nak hidup sorang2. taknak ada seorang pun yang dekat2 dengan aku. as human, aku ada perasaan. perasaan tu kadang2 macam bodoh pun ada! aku tak boleh tengok orang happy. aku tak boleh tengok orang ada life, ada arah tuju. aku rasa sakit sangat. jahat betul kau dayah. JAHAT GILA. sampai aku rasa aku nak delete facebook, twitter. aku nampak orang lain seronok. ada life - ada kelas, ada buku untuk dibaca, nampak masa depan, ada peluang, ada orang sayang, ada masa berseronok, dan alhamdulillah Allah beri apa yang mereka nak.

tapi tak mungkin kan. mustahil sangat2 kalau dekat dunia ni, aku nak hidup sorang2. lagi banyak yang tak seronok dari seronok kalau hidup tak ada orang sekeliling. biasa la, bila tak dapat fikir dengan waras, macam2 benda aneh yang aku fikir.

maaf kalian. aku tak bermaksud membenci, tapi kalian boleh rasa kan macam mana kalau kalian nampak orang lain gembira, tapi kalian tak. letakkan kaki anda dalam kasut saya. anda pasti rasa! tolong jangan salah faham ok.

yes i'm smiling but inside i'm dying.

kalau la aku boleh menangis secomel ni. :P

2 comments:

fasihah said...

dayah kte kena kuat.. aku back up hang, hang back up aku.. remember that.. ignore what people gonna say about us.

hidayah sahar said...

jyeahhh. benaq! (^^)v