Tuesday, September 13, 2011

anak buah. bahan untuk saya bergelak tawa. :)



umur aku baru 20 tp anak dah 5.
jeng3~

budak2 ni la bahan aku bergelak ketawa
sbb mmg kerja mereka2 ni buat lawak spontan,
tanpa disedari.
hahah.

dan kaki2 buli budak berlima ini ialah....

acu acik mereka. :P

sayang bebenor kt mereka ni.
walau x tunjuk depan2.
semoga menjadi sepupu yg baik kepada anak2 acu nanti. (gegeh)


nur aimi nayli merangkap anak buah sulung.
kakak sorg ni mmg paling gemar aku buli.
bila dh besar mcm ni, dh boleh buat kawan. :)
yang penting, kakak ni sgt2 la kecoh. XD

aqasha mirza merangkap anak buah kedua.
pantang nmpk mcd or kfc.
kalau dkt shopping mall n x pegang tgn dia elok2, insyaAllah
anda akan jumpa dia maybe tgh jd cashier kt kfc or mcd tuu.
behave acaa, behave! hehe

muhammad afif darwish merangkap anak buah ketiga.
budak ni mmg kuat lalak.
harus sentiasa di bawah ketiak papanya.
tp kalau ada mood dia,
dia mau ja duduk dgn acuu.
kan2. ;P

adam syarez merangkap anak buah keempat.
yang ni pun sama. kuat lalak.
haha. tp baik ja kalau ada mood dia.
kuat berebut dgn abang dia si acaa tu.
mereka mmg suka berebut. -.-'

nur alya delisya merangkap anak buah kelima.
budak ni mmg baik.
susah nk dgr dia nangis kecuali nak susu.
fotogenik spt kakaknya (aimi).
alya si bam2. ^^

aku menanti kehadiran seorang lagi baby.
yg hanya menunggu hari.
semoga semuanya selamat, insyaAllah.

kbye.

2 comments:

fasihah said...

amboi banyaknya anak..
kahwin xhabq pon noh..
tau2 dah ada anak... hahahaha :)

hidayah sahar said...

haha. i low profile.