Sunday, September 18, 2011

jodoh saya ;P

assalamualaikum :)

tak ada kaitan pun sebenarnya tajuk entri ni. tersebut lah kisah, aku dengan kawan aku tengah chat kat ym. berbincang pasal jom masuk u. aku dengan dia memang suka merapu walaupun tengah bincang pasal benda serius.

sedang ber 'chot chet', bergurau la sekejap nak hilangkan tension.

dia : hahahaha
cheepmunk_0208 : mak ang
cheepmunk_0208 : aku xmau org len
cheepmunk_0208 : aku nk ********* (tak boleh disiarkan) jugak
cheepmunk_0208 : hahahaha
cheepmunk_0208 : cepat gelak gulin2
dia : ang masin mulut satgi
cheepmunk_0208: okk dak
cheepmunk_0208 : aku melawak jaa
dia : ada baca blog pasai mulut dan jodoh
cheepmunk_0208 : ada ka?
dia : serius
dia : aku bg link
dia : satnz
dia : satna
dia : http://amalina-peter.blogspot.com/2011/03/mulut-dan-jodoh.html
dia : cer bc

bla3. tak boleh disiarkan. haha.

cheepmunk_0208 : aku sebut ******** ( tak boleh disiarkan), aku main2 ja kot. jgn la. dia pun dah ada bekenan kt org lain aih

bla3

cheepmunk_0208 : mmg aku **************** (tak boleh disiarkan) =.=
dia : padan muka hang
dia : aku dah kata
cheepmunk_0208 : mengerikan mulut dan jodoh ni
dia : tau xpa
dia : hahaha
cheepmunk_0208 : takut aku aih
cheepmunk_0208 : jadi betoi kot

sebenarnya, aku gurau dengan dia pasal sorang budak ni. kononnya nanti jodoh aku dengan dia. (memang dayah cari nahas!) bergurau ja noohh. tak ada kaitan dengan yang hidup mahupun yang meninggal dunia. biasa la aku. bergurau2 tak sayang mulut.

sebab tu la kawan aku bagi link blog sorang kakak ni. tajuk entri dia mulut dan jodoh. silakan baca kalau nak tau lebih lanjut pasal gurauan aku ni. gilak kau dayah!

*nahh. untuk selingan*

yeke?

simple tapi lawaaa. but i wonder what happen to the bride's face. XD
so, nak disimpulkan kat sini, kalau nak bergurau pasal jodoh atau nak elak dari dikacau orang (kononnya nak menipu) biarlah yang elok2. jangan gurau tak ketahuan hala kata orang. sebab kita tak tau apa Allah akan bagi untuk kita in the future. berdoalah yang baik2 soal jodoh ni. wah bagi ceramah pulak.

Allah lebih tau apa yang baik untuk kita. bukan soal jodoh saja ya. jangan asyik fikir nak kahwin ja. haha. banyak lagi. soal masa depan. boleh kata semuanya lah. Allah pendengar paling setia yang pastinya. :)

'I had rather be hated than be surrounded by men who like me but do not marry me'
tersuka pulak dengan quote ni. XD

nahh. ada lagi. siapa yang rasa nak cari jodoh, mehh2 cari. klik sini.
c(:


3 comments:

Naim said...

mirip=jodoh? aku mcm tau ja sapa mirip ngan anda.. haha.

hidayah sahar said...

hoho. kau jangan cakap si m**j**g ehhh. jangan. haha

Naim said...

bukan dya ka? aku bru nk excited