Monday, September 26, 2011

besties in intec

aku ingat lagi pertama kali kami semua jumpa dekat kelas. berkenalan. 'naimah, nadiah, nabilah, hidayah, artikah, fasihah'. perasan sesuatu tak dengan nama kami. ah ah kat hujung kann. kann. kecuali ummi hanani. aku dengan slumbernya cakap. "hujung nama kita semua ah ah laa" (buat muka seronok) =.=

kami kalau pergi mana memang selalu berenam. kadang2 ada nabilah aka bella join sekali. pergi times sama2, mid, sunway, alam sentral, sacc, haha banyaknya tempat kami pergi. kami celebrate birthday sama2. nak tengok birthday kek aku? (nak bagitau ni, kek ni paling sedap yang pernah aku rasa. betul I x tipu derr)

aku tak pandai pose2 maut depan kek ni. ni pun snap tanpa aku sedar. XD

belum apa2 lagi, aku dah tunjuk dulu kek aku. hehe. tak pa la. I nak syok sendiri! terima kasih weh. kek yang korang beli ni sedap. hadiah korang ada lagi aku simpan. aku tak tau nak karang apa sangat. aku upload gambar, tengok la yeh. nak tunjuk yang kami ni semua lawa. eh bukan! nak tunjuk yang kami semua besties. I sayang u olls. (menyampah gila) haha.

'rindu korang, sayang korang'

yang ni kami berenam. :)

kalau la madam ida nampak kita duk buat shooting pulak kat sini kann. mengamuk beliau.

berjalan2 kat times square sambil main tak ingat nak balik kolej.

dekat terengganu. field trip.

anda kenal ini? selamat datang, dan selamat muntah kalau main dekat sini ya!
:)

7 comments:

matsen said...

wei datang times square x ngobrol samaku...dekat sekali dgn tempatku seh

hidayah sahar said...

mana aku tau ang duk dekat situu. xpa nt aku p bila2, aku bgtau ang. jgn lupa bwk awek ang. :P

akema yazid said...

kak ema penah main dkt cosmo world tu..
penin kepala, rasa nak muntah, n x larat nak jerit..
tapi BESTTT!!! :D


* aritu baru je lalu depan intec. :D

hidayah sahar said...

dna mixer tu paling scary. menjerit tak berenti tp mmg best. best. best. :P

Naim said...

woot2.. ade belog xhabaq!

Naim said...

woot2.. ade belog xhabaq!

hidayah sahar said...

hehe. kau private blog ke naim?