Tuesday, September 13, 2011

bosan tertekan

siapa x tertekan.
duduk kat rumah.
waiting, waiting and keep waiting and asking what is going to happen next.

aku bosan weyh duk rumah.
xtau nak buat apa.
orang lain semua dah masuk u.
geng2 dkt kampung pun semua dah masuk u.
tinggallah aku sorang2.
tunggu apa nak jadi nanti.

tp bila fikir balik
berada di rumah adalah saat2 paling seronok
kalau dilihat jauh dari sudut hati.

:)
kawan aku pernah cakap.
duduk kat rumah, boleh pandang muka mak ayah.
sekali pandang, dapat pahala.

ohh. such a great moment kalau kita pandang muka mak ayah kita tauu?
aku suka pandang muka mak ayah aku time tdoq.
tp bila tgk lama2 sebak.
sebab...

mak ayah tdoq nyenyak tunjukkan mereka sgt letih dgn kerja seharian.
bila tgk kedut2 kat muka, bertambah2 sebak.
menunjukkan yang kita ni dah meningkat umur.
fikir balik jasa apa kita kt mereka.

(uish satgi gheyau dah aku ni.)

nikmatilah saat2 tinggal di rumah.
:)
aku sayang mereka.



No comments: